Nattinlägg.

Blev ingen uppdatering igår, vi åt mat och myste framför tvn med lite gott och filmen Ensam hemma 2!
 Jag fick en jättefin klänning av Micke som han köpte i Thailand! Jättefin och somrig! :)



Idag bestämde vi oss för att besöka universeum! Jag har aldrig vart där så det var riktigt kul faktiskt. Jag var som ett barn! Haha :D Massa fiskar, hajar och ormar, fy! Fick se när hajarna skulle matas också, men det var bara svärdfisken som åt. Tog massa kort, så lägger väl upp några! Fått för mig att det skulle finnas en anakonda där, men där blev jag besviken för det fanns ingen. 
 Efter universeum gick vi till Jensens Böfhus och åt jättegod mat! Mysig stämmning också! :) Sen blev det en tripp till systemet för att handla lite att dricka tills imorgon! :)
 Kvällen har spenderats inne hos Annica och Jocke, där vi satt och drack lite grann och pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt!! :)
 Ska la sova om nån stund tror jag, är lite seg och har fruktansvärt ont i benen!
Imorgon blir det till att fixa min klänning och förbereda inför festen! Naglar osv. Hehe :) Ska bli riktigt kul faktiskt!
 Så det blir väl uppdatering imorgon innan dess.

Här kommer lite bilder från universeum!

                  

Kommentarer
Postat av: angelica

åh va kul med universeum, jag vill åka dit med thindra snart! =) och klänningen var ursnygg!! :D


URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/ @ 2009-03-07 @ 14:22:13
Postat av: madde

Det finns anakonder på universeum, jag har sett dem=P


URL: http://maaddow.blogg.se/ @ 2009-03-07 @ 14:30:48
Postat av: annika

haha ok, vi missade dem iallafall! =/


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-03-09 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida