Måndag

Helgen gick hur fort som helst. Dagarna går alltid så fort när jag är med Micke. Tiden lixom bara rinner iväg!
 I torsdags myste vi bara och tittade film. I fredags åkte vi till Universeum och åt på Jensen Böfhus! Jättekul och mysigt! :) Umgicks med Annica och Jocke på kvällen också! I lördags var det ju fest hos Anna som också var jättekul! :D Det är det alltid på hennes fester. Och igår var det en riktigt slappisdag med godis och mys med film! :) Och nu har han åkt hem! :( Blev jättetomt verkligen! Men men, dröjer väl inte så länge innan vi ses igen! :) <3
 Nu har jag röjt upp lite grann och satt på en maskin tvätt. Ska tvätta två maskiner till sen. Annars blir min kväll lugn för övrigt! :)

Blir väl uppdatering senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida