Lördag!

Idag är det fest för Anna som fyller 20 år! :) Grattis igen!
 Jag och Micke har vart nere och solat lite, så har man lite färg ikväll iallafall! Eller ja, Micke har mycket mer! Fusk!
Har lagat min klänning också och ska väl snart ta mig en dusch och börja göra mig iordning. Glitter och glamour tema!
 Får la se vad man får till! :) Ska fixa med naglarna osv sen iallafall, men det är de sista jag gör, annars kanske skiten lossnar!
 Haha imorse blev man väckt av lilla Thindra! Angelicas dotter. Satt väl och lekte med hennes mobil och hade väl råkat komma emot. Hörde henne prata lite smått och trycka på massa knappar. Så söt! :)

Blir nog ingen mer uppdatering idag..men imorn... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida