Hummer!

Ops..brände mig lite! Ser ut som en hummer, tomat, kräfta, stoppljus..ja, you name it!
Jag hoppas verkligen att det lägger sig och inte blir värre, och att jag inte flår till helgen heller, nu när det är fest och allt! Gäller att smörja sig bara! ^^  Nu har man färgat håret också, tack Emely för hjälpen! :)
 Ska strax titta på Andra Avenyn på nätet. Det sänds kl 21.00 ikväll men idag börjar Desperate Housewives igen:P Haha sicken nörd jag är!  Kul med serier iofs!

Imorgon ska jag till Sahlgrenskas allergimottagning. Och sen ska jag städa! För på torsdag kommer Micke hit! :):) Mysigt!! :D <3

Uppdatering senare...

Kommentarer
Postat av: Mina

hehe okej =) du kan ju alltid ladda :P


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-03-03 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida