Hälsosamma bettan!

Kan ju iallafall försöka! *skratt* Ska ner och handla med mamma sen och har bestämt mig för mycket grönsaker och frukt. Och så blev jag nyfiken på Brämhults Hallondryck, som Madde skrev om i sin blogg. Och jag som älskar hallon borde väl gilla denna dryck! :)  Sedan har jag ett sånt sug efter bakpotatis med någon god röra i. Man behöver inte alltid ha kyckling, kött eller liknande till. När jag var hos Micke en gång blev vi bjudna på bakpotatis hos hans föräldrar och hans pappa hade gjort en jättegod röra till! Mumma:D  Så jag ska kika runt lite på recept sen och se om jag får ihop något gott!
Dags att bli nyttig nu som sagt. Jag har faktiskt större sug efter morötter än smågodis nu! Är jag sjuk kan man undra? *skratt* Men men, jag ska klara det här!
Ikväll ska jag träna med Madde och Emely men jag får ta det nätt eftersom att min förkylning inte är helt borta än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida