God kväll!

Idag har jag vart på Sahlgrenskas allergimottagning där jag fick göra pricktest och nåt andningstest och sen lämna blodprov. Pricktestet visade verkligen att jag är allergisk mot pälsdjur, fick stora bubblor på armen! Dem är inte borta helt än! Dem prata om vaccination, alltså att jag ska ta sprutor i 16 veckor som ska hjälpa mot min allergi. Men han kunde ändå inte konstatera att min allergi skulle försvinna helt. Så får fundera lite på det. Har fått tabletter och kortisonnäsprej sålänge! Får la se om de tabletterna är något bra.  Ska dit den 25e och göra nåt mer test och så.
 Efter det mötte jag Anna och Carro istan och tittade lite i affärer. Anna tog sig äran att byta min ring och det var roligt! :P Hon gick fram och sa att hon fått ringen i present och att den var för stor och att hon ville byta. Så hon gick med expediten för att kolla och så ville ju expediten att Anna skulle testa ringen för att se om den var bra. Jag sätter den ju på långfingret , vilket Anna inte kunde för hon har ju inte samma form på fingrarna som jag har, så hon satte den på lillfingret och sa "Jag tänkte faktiskt ha den på lillfingret så detta blir jättebra", haha, så ringen blev bytt och passar mig perfekt på långfingret nu! haha :D Anna är härlig hon! :) Blev ett gott skratt när vi lämnade butiken!
 Sedan tog vi en fika och satt och pratade om allt möjligt.

Vi kom in på ämnet att vissa par som gör slut brukar ibland träffas efter man gjort slut för att ha sex. Och då kläckte Anna ur sig kommentaren "Inte jag, han blev bög!"  Haha jävlar va vi garvade!!
 Sedan slängde Carro ur sig en kommentar om en kille som hennes vänner försöker få ihop henne med, om hans utseende alltså, "det ser ju fan ut som att han har blivit överkörd 7 gånger" hahaha, sicken jävla jämnförelse!
 Jaja det var en kul stund istan idag iallafall!
Nu är jag hemma och har ätit lite mat, kycklingtallrik idag! Mumma!
Tänkte snart duscha av mig och smörja mig i brunutansol. Sen ska jag tvätta mitt löshår och fixa det lite, och så ska jag försöka laga min klänning. Det har blivit nåt hål vid sömmen typ. För övrigt blir det att titta på Greys Anatomy ikväll! :)
 Imorgon ska jag städa och göra min fin för att då kommer Micke! :D:D<3<3<3

Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida