Frisör!

Man kanske skulle blivit frisör istället för undersköterska. Haha, nää jag trivs bra som undersköterska faktiskt! Men jag skulle vilja vara frisör också. Jag håller ju redan på mycket med hår. Fast jag klipper det inte iofs. Bara färgar och stylar. Jag färgar mitt egna hår själv. Och nu har jag tillochmed gjort slingor själv. Brukar alltid be Emely om hjälp till att göra slingor men hon kunde inte idag och imorgon kan inte jag. Så jag gjorde helt enkelt ett försök själv. Så nu sitter jag och väntar på att färgen ska tvättas ur. Får la se om det blir bra eller inte. Men det börjar redan se ljust ut! Det blir nog bra det här! Tredje gången gillt brukar man säga! :D Har även köpt silverschampoo nu som ska ta bort gula/röda reflexer osv. Fasen va blondering luktar illa och starkt!

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: tack så mkt! :)


URL: http://misscm.blogg.se/ @ 2009-03-31 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida