Duktig

Jag känner mig faktiskt duktig nu! Var nere och tränade en stund med Madde och Emely och jag brände hela 117 (om man ska vara exakt) kalorier! *Skratt* Sen när jag kom hem fick jag mig ett ryck och började dammsuga också! Har redan efter en gång fått mersmak, jag vill träna mer! :P Det blir till att träna på lördag iallafall! :) Jag kanske får mig ett ryck och tränar imorn? Får se imorn. Skönt att ha kommit igång lite iallafall.
 Nu har jag duschat och tänkte snart smaka på Hallondrycken som jag nämde tidigare. Får se om det går något bra på tv. Nu ser jag det sista av Frölunda - Luleå, där Frölunda idag kan gå till semifinal! Ser ut som att dem gör det! :D 45 sek kvar.......och så blir det bråk. Luleå är nog grymt frustrerade. Ha ha ha! Klacken skriker för fulla muggar iallafall. 13 sek kvar.....Luleå va nära att kvitera men det sket sig! 4 sek kvar....ååh där är Frölunda i semifinal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida