Beslutångest...

Usch, jag känner inte alls för att jobba på Lövgärdets äldreboende efter den dagen förra veckan. Jag fick jättedålig info och satt bara och mata en tant 2 gånger. Fick inte göra nåt mer och dem visa inte så mycket. Jag har ingen aning om hur stället funkar. Jag fick typ fråga om allting själv, tillochmed vart toaletten var! Jag vantrivdes verkligen! Personalen hälsa inte ens eller presentera sig! Och det tycker jag är en självklarthet att man gör! Jag känner inte att "Åh, där vill jag vara, där skulle jag kunna trivas!"  Nu känner jag bara att jag inte alls vill gå dit på tisdag på min andra bredvidgång. Det tar verkligen emot. Jag har garanterat sommarjobb där jag jobbar nu, så det känns ju skönt. Och jag får ju några tider då och då. Det finns massor av äldreboende jag kan söka till som behöver personal. Jag var så glad och positiv över Lövgärdet men inte nu längre. Så jag får ta en rejäl funderare nu, för isåfall måste jag ringa och meddela dem imorgon.

Jag var så positiv...var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida