Verkar vanligt...

Hmm behöver inte vara orolig tydligen. Micke ringde han som tatuera mig och han sa att det är ganska vanligt. Jag ska vänta och se några dagar. Blir det värre får jag väl gå till läkarn eller nåt. Det är ju svårt att inte belasta benet eftersom man går hela tiden typ. Dessutom har jag jobbat så benet får inte riktigt vila. Så det kan bli svullet av belastningen också. Kan va många anledningar. Hoppas bara det går över och att det inte är farligt! :)

Nu ska jag iallafall lägga mig och titta lite tv och sedan sova. Ska upp med tuppen..nej innan tuppen faktiskt! Ska jobba 6.45-15.45. Sen vet jag inte vad som händer faktiskt. Blir nog väldigt lugnt.
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

jotack det är bara bra här med;) ska du göra ngt roligt i helgen?


URL: http://fashionisme.blogg.se/ @ 2009-06-05 @ 10:25:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida