Usch så trött

Jag vaknade precis till av att jag dregglade på kudden! Mysigt va? Då är man fanimej trött! Har ju vart vaken sen kl fem imorse och sov sisådär inatt. Upp tidigt och jobba. Har vart väldigt trött hela dagen. Ska snart sova tänkte jag. Ska upp tidigt imorgon bitti också. Det suger att gå upp så tidigt när alla andra ligger och sover. Tack och lov tillhör jag inte den procenten imorgon som kommer vara bakfulla! Jag blir faktiskt aldrig bakfull ändå! *Peppa peppa ta i trä!* Jag har blivit riktigt bakfull en enda gång och det var hos Micke förra sommarn. Fyfan va man mådde dåligt och så skulle man ut i den stekande solen också. Fyfan! :P Men men.
Hoppas alla har haft en bra midsommarafton iallafall! :) Min har vart ytterst lugn! Och så kommer helgen fortsätta att vara...lugn! :)
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida