Ugly "Betty"

Känner mig som henne nu. Finnar och blek hy, usch! Inget jag gillar! Jag orkar inte sminka mig för att täcka finnarna, det förvärrar det bara ändå. Jag får inte sola heller och det suger! Kommer få solabstinens! Haha kommer väl vira benet i en handuk och sola ändå. Det kan jag ju iofs göra. Inga problem. Kan man göra likadant i ett solarium då? Haha :D
 Jaja, för att känna mig lite fin och fräsch så har jag målat naglarna i en somrig rosa färg. Hade svarta naglar innan. Snyggt men lite dystert!  Tänkte även smörja mig lite i brunutansol. Tänk va fräsch man kan känna sig med fina naglar och lite brunare hy! :D

Kommentarer
Postat av: Zandra

ikväll ska vi kolla på film,sambon är iväg och hyr nu;)


URL: http://fashionisme.blogg.se/ @ 2009-06-05 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida