Torsdag

Jäkla förkylning och jäkla skumt väder!! Ena stunden regnar det, sen är det sol och nu blåser det. Himmlen är lite blå, solen lyser men det är skumt väder!  Lär nog stanna inne idag, glo film kanske. Jag och Madde pratade lite om att ev. se film! :)   Börjar bli hungrig också...ska man göra lunch för omväxlingens skull? Hmm... Frågan är bara vad.
 Fick precis jättesöta bilder ifrån Micke på han och sin lilla systerdotter! Hon så himla gullig! :) Och det ser så mysigt ut när Micke håller i henne!  Jag kan väl få drömma lite, ha ha ! :)

Lyckat när man biter sig i läppen samtidigt som man nyser ? Hmm, är väl bara jag som lyckas med sådant.. ha ha!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Gud så fin blogg!


URL: http://smartish.blogg.se/ @ 2009-06-18 @ 14:06:53
Postat av: ELIN

missa inte tävlingen i min blogg!!



PÖSSS


URL: http://missdoe.blogg.se/ @ 2009-06-18 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida