Tisdag

Hehe många som reagerar över att min tatuering är såpass stor. Det ska den ju vara! Annars kunde jag lika gärna satt den på skulderbladet eller nåt. Jag ville ha den stor :) Jag är skitnöjd iallafall! :) Kommer väl ta någon dag till innan jag vant mig. Känns ju skumt att man helt plötsligt har något som täcker halva vaden nästan. ha ha!
 Nu har jag precis smörjt in den och det är fortfarande lite svullet och ömt. Det känns som att jag har växtvärk i benet eller nåt. Värker imellanåt. Men det är tydligen väldigt vanligt. Tänkte lägga in en videoklipp sedan från när jag satt och tatuerade mig! Det ljudet är hemskt! Lika hemskt som tandläkarborren!

Idag ska jag åka hem!...tråkigt men jag ska jobba nu i imorgon och i helgen. Pengar behövs ju!  Bussen går tjugo i fem så jag är hemma runt åtta ikväll. Hoppas det är lite folk på bussen så jag får en egen plats. Jag avskyr att sitta ytterst.
Blir bara lugnt nu fram tills tio i fyra då tåget går härifrån in till Helsingborg. Ska väl packa i ordning mina saker och duscha. Intressant va? Ha ha..

Uppdaterar ikväll igen...då med videoblogg! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken häftig tatuering :-) Det är faktiskt snyggt med färg :-)


URL: http://emeliecatrine.blogspot.com/ @ 2009-06-02 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida