Tisdag!

Jag tror jag har åkt på en förkylning. Eller vad det nu kan tänkas vara! Nyser och det kliar i ögonen. Pollen kanske? Fast jag har inte vart utanför dörren än ju. Jaja, iofs brukar jag vara så här på morgonen så det kanske går över. Hoppas! Jag hatar att nysa!
 Nu ska jag snart ta mig en dusch så jag vaknar till. Sen vid halv två ska jag möta Annica nere på torget och titta lite! :) 
Det är hyffsat fint väder idag också! Visserligen en del moln men hoppas dem försvinner!
 Jag är grymt sugen på en sallad från Paprika nu!  Såå jäkla gott! Men jag orkar inte åka in till stan enbart för en sallad. Nej nej, då kan jag fixa en egen hemma! Ha ha ;D

Kommentarer
Postat av: Fredrika

hehe yes, den sitter så fint på mig så :)

tackar tackar, detsamma !


URL: http://fnordstrom.webblogg.se/ @ 2009-06-16 @ 12:08:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida