Sjuk

Dags att skaffa sig ett toppenjobb, lägenhet och sen barn va!? Hahaha...jag blir sjuk i huvudet av alla bebis bilder jag får av Micke!! Nog det mysigaste jag vet! Att hålla i en liten bebis! :D
Jag minns när jag passade Liam som mest. Det var underbart! Även om  jag var lite nervös så gick det jättebra. Jag är redan proffs! Ha ha :D Bådar ju gott inför framtiden. Minns när jag bytte blöja på Liam och han inte alls ville ligga still och då fick man ge han något att pilla på. En gång luktade det apa och jag sa "blääääh" och han började asgarva! Så himla söt! :D Sånt härligt skratt! Nu är han ett charmtroll på hög nivå. Så himla söt och go! Mosters favorit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida