Panik!!!

Min tatuering och min fot kliar nåt så fruktansvärt!! Just nu vill jag bara hugga av benet och låta det läka och efter några dagar sy fast det igen! Haha! Nämen allvarligt, min fot är hur svullen som helst och det är lite ömt. Tatueringen kliar och man får ju inte klia! Så jag blir galen helt enkelt! Är väl bara att bita ihop antar jag! Och jag hoppas verkligen att svullnaden försvinner snart! Anita på jobbet blev också svullen när hon tatuera sin vad och det har ju försvunnit. Så jag hoppas det inte är någon fara! Så jag inte är allergisk mot färgerna eller nåt. Jag ger det några dagar till så får jag se. I värsta fall får jag väl gå till läkarn! Kostar ju apa nu när man fyllt 20!   Får väl låta foten vila nu ikväll. Imorgon ska jag jobba igen så foten får ingen chans att vila riktigt. Så idag ska jag göra så lite som möjligt.

Syns på bilden att foten är svullen..

Kommentarer
Postat av: Mina

shit va jobbit att de svullnat sådär! klådan e ju me jobbig asså men snygg va den ;)


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-06-05 @ 23:17:12
Postat av: cicci

Hej! tatuerade mig för några dagar sedan och min fot är också super svullen, har nästan samma motiv som dig och den sitter å samma ställe ;P .. haha .. kolla min blogg sedan .. skall uppdatera med bilder på nya tattoon!


URL: http://cecilialarsson89.blogg.se/ @ 2009-06-09 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida