Onsdag

Usch va seg jag är idag. Min förkylning har inte gått över än och jag är lite småtjock i halsen. Så det blir några koppar té och halstabletter idag!
 Ska strax göra mig iordning lite smått inför jobbet. Det blir en slarvig toffs och myskläder. Något annat orkar man inte göra. Och varför ska man det? Ska ju bara jobba. Vad är det för mening med att göra sig iordning, jobba 7 timmar och direkt hem och tvätta bort sminket osv?...Njaa då kan det kvitta! :P Ibland gör man det men inte så ofta.  Intressant?...Ha ha...
 Det tog tid att somna igår, det blev ju så ensamt nu när jag kommit hem igen. Men när jag väl somnade så har jag sovit som en gris. Hörde inte ens att jag fick kärleks sms 03.30. Hehe :) <3


Kommentarer
Postat av: spiderchick

gött att sova riktigt hårt =)


URL: http://spiderchick.blogg.se/ @ 2009-06-03 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida