Onsdag

Idag är det fint väder men det blåser kallt och det är lite moln. Men jag har ändå suttit på altan och läst en stund! Jag trotsade de kalla vindarna!
 Innan det så har jag städat här hemma. Dammsugat, dammat och gjort rent badrummet. Har även tvättat mattor och sängkläder.  Har även hunnit med att träna lite grann. Inte på gymmet...jag gjorde lite lätta övningar hemma istället. Situps kan man ju göra vart som helst. He he :) Känner man sig lite duktig iallafall! Ska försöka komma igång med träningen på allvar. Ja, jag vet att jag skrivit det innan.
 Om en liten stund ska jag göra mat också. Kyckling, ris och sallad! Mumma! :)
Kvällen blir lugn men någon film kanske!

Grattis Micke som har blivit morbror igen! :) Hans syster fick en jättesöt flicka igår! Grattis grattis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida