Nationaldagen

Idag är det nationaldagen och för mig betyder det ingenting faktiskt. Sverige är ju inte så mycket för att fira denna dagen ändå. Tänk om vi hade varit som Norge, som har fest från att dem vaknar tills dem går och lägger sig. Vore grymt! Sthlm försöker göra något bra och roligt idag men det är ju inget som rör hela Sverige egentligen. Ska man behöva åka till Sthlm för att fira ordentligt?   Aja, jag ska iallafall inte fira på något sett idag. Ska istället jobba 14-21.15 och sedan blir det bara lugnt. Det bästa med att det är nationaldagen idag är att jag får goa pengar! :D Haha.  Någon här som ska fira eller göra något speciellt?

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag firar inte alls. tycker mest det verkar fånigt och sverige bara försöker härma norge


URL: http://chahina.devote.se @ 2009-06-06 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida