Lördag

Det är 25 grader ute redan, om inte mer. Men jag ska inte sätta mig och sola. Brände mig ju igår. Orkar faktiskt inte sola heller. Måste vila lite från solen. Har ju solat hela veckan typ. Ha ha! :P   Dessutom måste jag städa osv! För ikväll kommer Micke hit! :) Måste dammsuga och damma lite. Och rengöra dass. Ha ha, annars är det inte så farligt.

Nu har jag börjat känna av pollen också. Fasiken vad det kliar i ögonen. Och förkylningen trivs tydligen bra hos mig. För bra! Ganska tröttsamt faktiskt. Jobbigt när man ska sova och man inte får någon luft alls genom näsan. Ha ha hur ska Micke stå ut dessa nätter? :P
Skulle vilja få en mirakelmedicin som gör att det inte kliar i ögonen och som tar bort denna jävla förkylningen! Man mår ju inte tipptopp direkt! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida