Lite shopping

Det blev ett par nya svarta leggins, duschtvål, nagellack, ett par skor och en bikini. Plus ett par svarta bikinitrosor. Man fick välja 3 och betala för 2. Så tog ett extra par trosor. Skorna är finare på än på bild. Man ser ju riktigt brun ut, ha ha! :)
 Haha en liten kul grej gällande skorna. Jag testade dem först i storlek 36 och sen 37 men tyckte dem satt lite trångt. Iallafall på vänsterfoten. Så jag testade storlek 38 och dem satt bra men då satt högerskon löst. Den var lixom större. Medans den satt perfekt på vänsterfoten. Så jag gjorde en fuling. Tog storlek 38 i vänster och storlek 37 i höger. ha ha! :D Jag satte prislapparna över storleken så dem inget skulle se. Hade jag frågat om jag fick göra så så hade dem nog sagt nej.


Kommentarer
Postat av: Jossan

ursäkta sent svar, men jag har ju haft semester :)

den kommer från topshop.

haha jo de hade nog sagt nej :) vad kostade skorna? väldigt fina


URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/ @ 2009-07-04 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida