Greys Anatomy

Jag måste få prata av mig!! Jag älskar serien och följer den som en nörd! Jag sprang nästintill hem från jobbet för att inte missa det! haha! Och idag var det hur spännande som helst och tro fan att det ska vara säsongsavslutning också! *Aaargh*   Izzi kan ju inte dö nu när hon blivit frisk typ! Inga tumörer osv och minnet kom tillbaka och poff, borta!! Och George skulle ta värvning till det militära för att jobba som kirug i kriget. På väg från sjukhuset skulle han rädda en kvinna från att bli påkörd av en buss. Det slutar med att han blir påkörd själv och dessutom blir dragen efter bussen en stund så han blir rejält tilltyglad. När de andra på sjukhuset fattar att det är George, jaa självklart verkar det som att han dör då!   Faaan det kan inte sluta såhär spännande..Blir ju nojjig! :P haha..sicken nörd jag är!


Kommentarer
Postat av: ada

sv: :) okej, hoppas det blir bättre väder! :)


URL: http://adada.blogg.se/ @ 2009-06-10 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida