God kväll

Sitter här och fryser lite om benen. Tatueringen måste ju andas så därför får det bli utan byxor. Ha ha!.
Bussresan gick bra och det gick ändå hyffsat fort. Jag läste ut min bok En shopaholic säger ja, och sedan lyssnade jag på lite musik och så slumrade jag till en stund. Helt plötsligt åkte vi förbi kållered och då var man 5 min från Göteborg. Så det gick väldigt fort!   Har bara slappat sen jag kom hem. Var inne hos Annica en stund och visade min tatuering. Sen gick jag in och tittade på Desperate housewives och så har jag suttit här! Spännande eller hur? :P
 Imorgon ska jag jobba 14-21.15. Ska bli skoj! :) Gött att man fått lite dagar nu i juni så får man en hyffsad lön i juli sen! :) Det blir till att göra något kul men också till att spara. Jag och Micke har pratat om att resa utomlands! :D Hoppas det blir av! Jag längtar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida