God kväll

Det gick bra på jobbet. Det flöt på rätt bra. Jag hade medicinen på hela våningen och det var jag lite stressad över, men det gick jättebra! :) Tog det i god tid så jag slapp stressa och så att jag inte skulle glömma något.  Det gamla som bor där är så himla goa och söta! :)   Jag smörje in min tatuering på jobbet och fick därför ha byxan uppvikt en stund, och då såg en gubbe min tatuering och sa att den var snygg. Sen frågade han om den va riktig och jag svarade ja. "Vaaa, den stora?? oj oj oj dåå!!" , haha så go! :)

Nu tänkte jag tvätta bort sminket och lite så och sedan glo tv. Måste vila mitt ben och foten nu. Vill ju bli av med svullnaden. Idag blir det lite lördagsmys, ostbågar och cola!  Ibland får man unna sig! Gottegris som man är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida