Vart fan är solen?

Det var så himla fint väder i juni. Då när det var så fint och det var 30 grader så började man till slut klaga och ville ha regn. Ja, men inte fasiken ville man att det skulle regna en hel månad! Sista fina dagen var väl 4e juli! Tack och lov att jag var hemma hos Anna då och vi åkte ut till havet och solade lite! :)  
Nu är jag redigt trött på regnet iallafall och jag vill ha tillbaka värmen och solen. Visst, man lär klaga på värmen men regnet börjar bli riktigt deprimerande nu! Jag vill sola och bada! Sol och värme gör ju ändå så att folk blir glada och mår bra. Regn och kyla blir man deprimerad av!

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth

Sv. Ja den var verkligen super ju! Måste ta mig en titt efter den :D


URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/ @ 2009-07-22 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida