Trött

Klockan har verkligen gått hur långsamt som helst idag. Tiden har nästintill stått stilla. Och det har varit riktigt höstväder ute idag. Blåser så det är som en storm ungefär. Imellanåt kommer det världens regnskurar och åska. Jag börjar verkligen tro på att sommarn är över. Man brukar ju säga att det regnar i juli och att det blir fint i augusti igen. Men jag tror hösten har tagit över nu.  Regn är ju typiskt svensk sommar. Även fast jag inte fått bada eller sola ordentligen än så längtar jag lite till hösten. Den mysigaste årstiden! Alla goa koftor, halsdukar, snygga stövlar osv. Levande ljus, böcker, filmer, regn och mys med sin älskling. Åhh, jag längtar! :)
Finns det något mysigare än att en höst dag sitta i soffan, krypa upp i sin älskades famn, titta på en film och höra hur regnet smattrar mot fönstret och se hur det levande ljuset lämnar skuggor på väggen? :)  Ge mig höst! <3

Det gick bra på jobbet iallafall. Nu ska jag snart krypa ner under täcket, titta lite tv och sova. Ska väl prata lite med Micke också! :)  Imorgon är det fredag! Då ska jag jobba 6.45-15.45. Sen får vi se om jag orkar ta mig till gymmet. Troligtvis inte. Ha ha! Latmask! Nästa vecka ska jag dock sätta igång på allvar. Så jag kanske borde slappa och njuta nu då? :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida