Torsdag

Det gick bra på jobbet idag. Trots att jag fick mig ett utbrott på en. Inte en boende, utan en i personalen. Men jag tänker inte gå in på det här. För man ska ju inte skriva för mycket om ens jobb osv. Jaja. Det löste sig hyffsat iallafall. Vet inte riktigt och jag hade ingen ork till att spekulera eller så.
 Satt som vanligt och spelade fia med knuff och det var lika kul som alltid. :) Hållt igång hela dagen typ. Jag börjar vänja mig vid dessa långa dagarna nu. 6.45.15.45 kommer jag jobba för det mesta nu hela juli. Men imorgon slutar jag kl två! :D Va härligt!
 När jag kom hem gjorde jag mat till mig och mamma och sedan har jag suttit här.  Det blir väl till att titta lite tv om en stund.
 Det regnar för fullt, vilket det har gjort sen elva tiden idag. Det bara öser ner, så det kommer garanterat vara översvämningar lite här och där. Speciellt i mölndal kan jag tänka mig. Det brukar det ju bli.
 Det är nu man önska att man hade haft ett par snygga gummistövlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida