Torsdag

Fy va seg jag är idag. Kraftlös och trött. Just nu har jag ingen lust alls att jobba men när jag väl är där så är det bra! :)
Hoppas tiden flyter på bra och att kvällen blir utan problem.  Har inte så många pass kvar att jobba nu, elva st är det kvar. Om det inte skulle dyka upp fler. Det blir goa pengar sen! :)

Jag vet inte varför jag har en blogg egentligen. Jag har faktiskt inget särskillt eller intressant att blogga om. Men ändå fortsätter jag. Haha, vet inte men det är faktiskt kul. Nångång då och då blir det intressant iallafall. Ha ha :D  Men bloggen är ju som en offentlig dagbok.  Minns när jag hade en dagbok och där skrev man ju vad man gjort, sina känslor osv. Så det är ju samma sak, bara det att alla andra kan läsa den nu. Den är lixom inte hemlig med ett hänglås på sidan.

Får väl se om jag uppdaterar något ikväll. Är väl hemma halv tio ikväll och ska upp k sex imorrn bitti. Så får se :)


FYFAN!! HELA HIMMLEN HAR ÖPPNAT SIG. DET SPÖREGNAR OCH ÅSKAR. OCH JAG SKA SNART UT TILL JOBBET. JIPPI! FICK LÅNA GRANNES STÖVLAR IALLAFALL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida