Torsdag

Idag har jag jobbat 6:45-15. En på jobbet var snäll och bytte pass med mig så jag fick sluta tre istället för kvart i fyra pga att jag mått dåligt och haft så jävla ont i ryggen idag!   Snällt :)
Det gick iallafall hyffsat bra på jobbet idag. Tiden tickade på fort!  Har jobbat med Therese och vi har alltid kul när vi jobbar. Samma sjuka humor, haha! :D Men det är bara bra, sånt gör ju arbetsdagen roligare om man har roligt och samarbetar!:)

Nu ska jag strax äta..spagetti och köttfärssås. Mumma! :D   Kvällen blir fortsatt lugn med lite tv.

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth

Sv. Ja nu åker jag snart, längtar! :D Men lite nervös också haha


URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/ @ 2009-07-23 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida