Tisdag

Har jobbat idag med. Det gick lika bra idag och flöt på. Fast tiden gick dok långsamt idag tycker jag. Men det var kul på jobbet iallafall! Trist att Therese går på semester på fredag!  =/ Iofs ses vi ju på måndag igen! :D
 Efter jobbet gick jag till Ica och köpte lite frukt och färg för att färga ögonbryn och fransar. Hoppas det blir bra! Kände inte för att gå till en frisör som dessutom ska noppra brynen på mig. Det gör svinont och jag nyser. Så vill inte ligga där på en salong och nysa och ha mig! Ha ha :D
 Sen blev det en sväng till aopteket för att köpa.... usch...äckligt men väldigt normalt.. vårtmedel! Fyfasen!  Hoppas skiten funkar för det kostade 269 kr!

Ikväll blir det en pyssla-om-mig-själv-dag och lite allsång på skansen och film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida