Tisdag!

Jag är så trött! Både i kroppen och huvudet. Jag har ingen ork till något. Ska jobba 14-21.15 idag! Jag är så trött. Jag har jobbat 2 veckor och jag är helt färdig. Jag förstår inte hur man orkar jobba 100% inom vården!?.. Jag behöver snart vård själv...ha ha!  Jaja, det är bara att stå ut. Tänk då när jag verkligen får jobb, ett fast jobb.
 Ska strax duscha och se om jag vaknar till. Dra på lite myskläder och ge mig iväg. Orkar inte göra vid mig särskillt mycket. Jag har inte sminkat mig på en månad snart. Och skönt är det. Jag tycker det är kul med smink och hår. Men varför göra vid sig för att jobba?  Det är världens sämsta luftkonditionering på jobbet och man svettas som en gris! Sminket skulle bara rinna bort ändå. Haha, vilka problem va?

Jaja, önska mig lycka till. Hoppas jag håller mig vaken. Ha ha!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, jobb är inte alltid så roligt.


URL: http://onlyforever.blogg.se/ @ 2009-07-21 @ 12:29:48
Postat av: Em

okej, jodå, finfint :) Vad gör du för något då?


URL: http://emelojs.blogg.se/ @ 2009-07-21 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida