Tips för torrt hår!

Jag måste göra nått med håret! Det ser inte sådär jättetorrt ut men det är det. Allt färgande, plattande, fönande osv har tagit mycket skada på håret. När jag var hos frisören sist och hon la i silikondroppar så sa hon att håret verkligen slukade åt sig det.  Jag, lixom många andra köper mitt shampoo osv i mataffärerna osv. Men det är rena skiten egentligen! Även fast dem gör så mycket bra reklam om det. Det bästa för håret är frisörshampoo. Och jag funderar starkt på att köpa det nu. Det är dyrare men det är bättre för håret. Får ta mig till Bellbox i Allum någon dag och be om tips och råd om vilket shampoo som skulle passa mig.

Har ni tips på något bra shampoo och balsam?

Någon som testat detta!? :)

Kommentarer
Postat av: ekonomitjejen

ååå kan du itne skriva till mej om nån svarar???

vill också testa den!!

men undrar om den är bra!

kram



www.kollpadinekonomi.blogg.se


URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/ @ 2009-07-28 @ 19:30:01
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

det där har du fått om bakfoten. frisörshamppona innehålle oerhört mycket parfym och tillsattser som du absolut inte ska ha i ett redan slitet och skadat hår. du ska ha produkter med så lite ingredenser i som möjligt. silikondroppar kan du däremot sattsa på!=)


URL: http://enkärlekssaga.se @ 2009-07-28 @ 21:12:00
Postat av: Sara

Jag har både som vanligt schampoo, balsam och deras silverschampoo, det är kanon! ;)


URL: http://www.hanky.se/blondinsara @ 2009-07-29 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida