The last shot

Ska snart titta på yttligare en film som kommer på kanal5 kl. 21.55.  Det är lördag och då är filmkväll en klassiker! :) 
Filmen som jag precis tittade på var faktiskt bra och rolig. Den hade fått betyg 1 - inte så bra. Men jag tycker den iallafall kan få en trea, möjligtvis en fyra av fem möjliga. Ha ha :)


Amerikansk komedi från 2004. FBI-agenten Joe Devine har fått i uppdrag att lura en ökänd maffiaboss för att en gång för alla sätta dit honom. Joe utger sig för att vara en Hollywood-producent och sprider de rätta lögnerna för att få regissören Steven Schatz att ställa upp på hans projekt. Det Schatz inte får veta är att filmen aldrig kommer att bli av. Allt går enligt planerna tills agenterna med Devine i spetsen börjar njuta av Hollywoodlivet allt för mycket.


I rollerna: Matthew Broderick, Alec Baldwin, Toni Collette, Tony Shalhoub, Calista Flockhart. Regi: Jeff Nathanson.


Kommentarer
Postat av: Marita

På frisörsalonger . Du får gå runt och kika =)


URL: http://frisortips.blogg.se/ @ 2009-07-11 @ 21:51:33
Postat av: mina

aa börjar tro att de kanske kan va den.. har haft liknande förut o jag hade alla symptom på de :s får la se om de blir så igen


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2009-07-12 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida