Söndag

Sitter och njuter av min lediga dag. Laddar lite inför veckan som kommer. Ska jobba hela veckan och helgen förutom onsdag. Lär vara helt slut på söndag kväll.   Jobbet ringde imorse och fråga om jag kunde jobba idag men det ville jag inte. Inte när jag har denna veckan framför mig.
 Idag händer det absolut ingenting, ungefär som igår. Skönt är det. Jag har inte någon vidare ork nu heller. Lite tråkigt att man inte gör så mycket när man väl är ledig, men ibland orkar man bara inte. Lönen kommer inte försen imorgon så man kan inte göra nåt kul heller. Imorgon ska jag betala räkningar och handla lite nödvändigt. Och snart ska biljetten till Hardcore superstar bokas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida