Som en seg cola

Usch va trött jag är nu. Jag är slö och nästintill slut i hela kroppen. Det blev ca 2 timmars sömn inatt. Kunde inte somna för antingen var det för varmt eller så fick jag mina nysattacker! Skitjobbigt! Speciellt när man ska gå upp så tidigt också. Sista gången jag kollade på klockan så var den halv tre. Och jag skulle upp tio i sex. Visserligen vaknade jag två gånger till innan klockan ringde. Riktigt segt. Hoppas jag får en bra sömn inatt!

Jaja, det gick bra på jobbet iallafall. Trost en surkärring. Inte bra att skriva så i bloggen kanske men fan va hon irriterar mig. Och det vet alla om på jobbet också.
 Satt och spelade fia med knuff med den goaste tanten som bor där också! Hon blev lika sur som mig när man blev utknuffad. Ha ha :D 

 Det blir inte mycket action på mig mer idag faktiskt. Fixa något käk och kolla på Lotta på Liseberg kl åtta. Ha ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida