Rena rånet!

Kom hem för en stund sedan. Var och handlade lite med pappa. Nu sitter jag här och tittar lite bloggar under tiden som det är nyheter på tv4. Jag missade början av Beck men mamma sa att det inte var något särskillt jag missade. Hmm, är det inte då själva grejen händer som programmet sedan handlar om? Ha ha :D

Efter filmen lär jag slockna som en gris. Är jättetrött, har ont i magen och så känns det som att jag har sand i ögonen. Jävla allergi! Imorgon ska jag till apoteket!  Jag var där idag och frågade vad min nässprej skulle kosta som jag har på recept. 166 kr! Jo tack! Nästan gratis ju! Flaskan är pytteliten och kostar så sjukt mycket. Skitsamma att det är kortison i, priset är fan skamligt! Men mediciner är ett måste för mig på sommarn. Lovley!!

Jaja, mer uppdatering imorgon innan jobbet. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

min nasspray kostade ocksa skitmycket... men jag maste ha den annars kan jag inte andas :/ receptbelagda mediciner borde vara gratis.


URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/ @ 2009-07-07 @ 02:08:16
Postat av: Marita

Hej!

Jag skulle behöva hjälp med namnförslag till en frisörsalong. Läs det senaste inlägget på min blogg. Vore jättetacksam om du kom med något förslag! =)


URL: http://frisortips.blogg.se/ @ 2009-07-07 @ 10:44:21
Postat av: Marita

Haha, dock så finns det redan en salong i Gävle som heter det =/ Salong morgontrött kanske vore något =P


URL: http://frisortips.blogg.se/ @ 2009-07-07 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida