Reklamer på tv

Finns några reklamer som jag stör mig nåt så fruktansvärt på! Några exempel är;

Apoliva - tjejen som står och sjunger ser ju ut som en skräcködla! Jag förstår inte alls sammanhanget mellan henne och produkterna. Värdelöst och en riktigt jobbig låt!

Activia -  yoghurten som är superbra för magen. Jag vet inte om den är bra, god eller om den ens fungerar. Men snälla, vad är det för reklamer dem gör? Dubbade dessutom. Vem kläcker ur sig det första man gör att man har problem med magen när dottern kommer på besök? Och självklart har hon yoghurten med sig!  Störande!

Ja, det finns fler men just nu fick jag blackout. Dessa två är dem som stör mig mest iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida