Pizza och godis!

Nu ska jag snart iväg med Madde för att fixa pizza och godis! Vi ska dela på en kebabpizza. Man orkar inte en hel själv. Inte jag iallafall! :P
Funderar på att köpa hårfärg också. Nu börjar utväxten bli lite för väl synlig! Jag är ju blond i grunden så ser ju vitt/grått ut när utväxten kommer fram. Haha jag har faktiskt funderat lite på om man skulle göra det ljusare igen? Men jag trivs så bra i brunt och det skulle inte förvåna mig om jag skulle tröttna på de ljusa och sakna de mörka allt för mycket. Så det är väl lika bra att skita i det. Massa pengar, jobb och tålamod! Lägg ner! Haha :D Jag kör på det bruna och så klipper jag till det lite istället.

Blir väl någon uppdatering ikväll kanske! Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Nora - Stort och Litet

Mmm goodis;)

sv; så lite så söta du!:)


URL: http://stortolitet.blogg.se/ @ 2009-07-10 @ 19:24:50
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

gott med pizza!


URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/ @ 2009-07-10 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida