På smällen!

Japp nu har det hänt. Jag har mått illa ett bra tag nu och brösten har vart väldigt ömma. Mensen har inte kommit så jag ska på ett läkarbesök nästa vecka!




Haha nää jag driver bara. Jag och Madde har tittat på filmen som heter På smällen. Haha, dåligt skämt jag vet! Kunde inte låta bli!
Filmen är riktigt rolig iallafall och jag gillar verkligen Katherine Heigl som skådespelerska! Speciellt hennes roll i Greys Anatomy!! Tragiskt nog ska hon lämna serien? Hmm...

Aja nu blir det till att sova iallafall. Är helt slut efter denna arbetsvecka. Är inte van vid att gå upp så tidigt varje dag. Så imorgon blir det synd för den som väcker mig innan tio! Ha ha :D  Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du höll på att ge mig en hjärtattack!! :p


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-07-11 @ 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida