Onsdag

Idag har det vart en lång dag, men en rolig dag! Har jobbat 6.45-16. Tiden flöt på väldigt fort idag ändå.
Dem flesta går på semester nu så idag hade vi en liten "avskedsfest" haha :D Så det blev goda piroger med sallad och sedan tårta. Mumma! :D
Snart är det bara vikarier på jobbet. Haha, nästan iallafall.
 Sedan satt vi en gäng och spelade fia med knuff en timme. Det var riktigt kul! :) En rolig dag som sagt!

Nu är jag dock helt färdig. Har ont i ryggen och är seg så jag gick aldrig till gymmet. Ska dit imorgon istället.
Så nu ska jag strax göra mat, äta och sedan duscha. Sen ska jag bara slappa!      Imorn är jag ledig! :D

Kommentarer
Postat av: Marita

Ska bleka det en gång till =P


URL: http://frisortips.blogg.se/ @ 2009-07-15 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida