Lotta på Liseberg

Haha var en sväng ner till affären förut och handlade lite nytt té osv. Mitt älskade vaniljté. Jag och mamma brukar titta på Lotta på Liseberg som visas på tv4 varje måndag nu. Och idag har vi faktiskt köpt varsin bingolott. Haha, känner mig som en 60 åring! Men det vore grymt kul om man vann något! :) En solresa eller pengar vore inte fel!

Har alltid gillat Lotta. Enda sen hennes program Kär och galen! :D Älskar hennes hår och hennes utstrålning! Mycket vacker för sin ålder! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :D gillar din design.

@ 2009-07-13 @ 19:04:32
Postat av: OLESSIA

riktigt mys :D


URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/ @ 2009-07-13 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida