Lite nytta

Var nere och handlade med mamma förut. Jag har fått sån jäkla sug efter vattenmelon så jag köpte en hel melon idag på 4,4 kilo! fasen va tung! Måste börja styrketräna!! Haha :D  Och den var hur fin som helst, röd och kärnfri! Fan va gött! :) Hade blivit sjukt besviken annars, den kostade ändå 45 kr. Mumma med melon! :D

Efter vi handlade så gick jag till gymmet för att sola. Och vi fick vänta lite på att sola så jag cyklade lite faktiskt! Så lite träning blev det trots allt idag ändå! :) Lite är bättre än ingenting. Haha :D
 Jag vågar inte ha min tatuering i solen osv än så jag tejpade över med papper, haha! Riktigt snygga märken nu. Aja det lägger sig!  Gött att sola och få lite färg iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hoppas du har haft en bra dag,

puss och kram ♥ http://haaiidi.blogg.se


URL: http://haaiidi.blogg.se/ @ 2009-07-16 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida