Latmask

Haha, sitter här och skrattar åt mig själv. Har skrivit att jag ska träna flera gånger nu men det blir aldrig av. Latheten tar faktiskt över nu när jag börjat jobbat såpass mycket. Så när man väl är ledig så har man ingen lust. Sorligt! :P Jag vill träna men idag har jag inte ens orken till det. Får väl se om det sker något mirakel nästa vecka!
Imorgon ska jag jobba 13-21.15. Fick byta pass för att en inte kunde jobba. Så det blir tre kvällar i rad nu.

Har legat och dratt mig under täcket idag och tittat på serier hela morgonen. Fasen va skönt! :)
 Ska ner och handla sedan med mamma. Det blir väl dagens höjdpunkt. Ha ha :)  Vill sola! Sitter och funderar på om jag ska sola på gymmet eller betala 50 spänn för att sola på solariumet. Haha känns så fel att bara gå till gymmet för att sola och sen går man. :P Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida