Jävla allergi!!

Jag vill ha vinter!! Just nu är jag trött på värmen för det är så kvavt och klibbigt. Min allergi gör inte saken bättre heller. Jag har vart förkyld i 3 veckor nu och har dessutom börjat känna av pollen så ögonen kliar som satan. Känns ibland som att någon kastat sand i ögonen på mig. Så fort jag snyter mig så nyser jag minst 8 gånger på raken och tappar nästan andan. Likaså när jag tar nässprej. Livet är väl underbart?
Jaa, jag klagar men ibland har man faktiskt rätt till det! Jag vill kunna njuta av sommarn som alla andra kan göra. (Ja, alla dem utan allergi.) Jag vill kunna snyta mig utan att få nysattack också! Ha ha :D   Neee, livet är inte så jävla underbart på sommarn ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida