God kväll

När jag hade dratt en handduk runt huvudet och dratt på mig ett nattlinne så knackade det på dörren och där stod Anna och Jarmo. He he :) Trevlig överraskning! Satt och pratade, skrattade och tittade tv. Trevligt! :)
När dem åkte hem så fixade jag tvätten och sedan landade jag här. Men tänkte snart titta lite tv och sova. Är ganska så trött efter denna dagen! Vart vaken sen kl sex imorse också. Helt slut!

Imorgon ska jag sova ut! Det blir synd om den som väcker mig innan tio. Ha ha :)  Imorgon funderar jag på om jag skulle sola. Får se :)
Annars blir det att fira grannen lite som fyller 1 år imorgon! Gårdens charmtroll! :D Sen på kvällen tror jag att jag ska vara med Anna igen? Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida