God kväll

Tittar som sagt på filmen om Anna nu. Passar på att uppdatera bloggen lite i pausen! :)
Det gick bra på jobbet idag med. Jag var mycket snabb och var faktiskt klar hyffsat tidigt. Så det vart inte så stressigt sedan. Skönt det! :) 
 Har så jäkla ont i ryggen bara! =/ Haft det i tre dagar nu. Hoppas det släpper snart! Hade inte vart helt fel med massage nu! Micke brukar knäcka min rygg längs ryggraden och det är hur skönt som helst. Hade verkligen behövt det nu!   Kom hit älskling...hehe! :)<3

Ska fortsätta titta på filmen nu! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker du som jag?

Gå in på min blogg ovh kolla vettja=)


URL: http://hellomotoo.blogg.se/ @ 2009-07-20 @ 04:46:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida