God kväll

Vilka problem det var att komma till jobbet idag! Jag gick i god tid och hade vart på jobbet 15 min tidigare. Men icke! När jag kommer ner till spårvagnarna så är det tydligen stop i Hammarkulletunneln och inga vagnar går åt nått av hållen. Stopp stod det! Det stod även att ersättningsbussar skulle komma. Jag stod där i 15 min och väntade. Tillslut började det ösregna och jag totalt vägrade att gå till jobbet! Hade tygskor på mig. Ringde jobbet för visste att Therese jobbar som har bil men idag hade hon lånat ut den. Så jag ringde Emely för att se om Toffe kunde köra mig och de visade sig att han och Emelys mamma och hennes man var i centrum så dem var jättesnälla och skjutsade mig till jobbet! Räddarna i nöden lixom! :D
Så jag kom 5-10 min försent men det gjorde inget eftersom att jag hade förvanat jobbet.

Det gick iallafall bra på jobbet och tiden flöt på bra. Vi spelade fia och käkade pizza. Haha gött! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida