Fy vilken dag!

Jag är mör i hela kroppen och det värker nått fruktansvärt i mina armar. Idag vart det kaos på jobbet och jag har aldrig kännt mig så stressad på jobbet. Det var bara vikarier på jobbet idag. En sjukanmälde sig så vi var bara fyra st. Varav tre st som jobbade som djur. Jag och Emma hade hand om medicinen också, ännu mer stress. Många som behöver hjälp, en skulle duschas, en skulle rakas. Sen var det frukost och städning. Kaffetermosen flög i golvet, ena kaffebryggaren hade gått sönder så jag fick springa till andra sidan och göra kaffe. Det var inte lugnt försen runt tolv, halv ett.   Men då blev det andra problem med de boende istället.   Sen blev det en försenad middag också. Så först vid halv tre, tre kunde man verkligen sätta sig ner och koppla av. Det har varit en riktigt jobbig dag med mycket att göra och massa stress.

Efter jobbet handlade jag och mamma mat och lite annat gott för kvällen. Vi har precis käkat tacos. Jag ska strax dammsuga och sätta igång en maskin tvätt. Sen ska jag duscha och sedan blir det till att titta tv och andas ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida