Fredag

Nu ska jag strax göra mig iordning lite smått. Inget smink för då kliar nog ögonen mer än vad dem redan gör!!
 Ska möta Anna istan för att åka och hämta biobiljetterna för imorgon.  Förut kunde man ju hämta ut biljetterna en timme innan bion börjar. Men nu ska man hämta dagen innan! :S  Kanske bara är så på helgerna, eller? Jag vet inte. Irriterande iallafall. 
 Får väl se hur länge vi är istan, ifall vi hittar på något mer. Jag är sugen på glass! :D
För övrigt så har jag inga planer idag, tar det som det kommer helt enkelt. Värmen håller i sig ännu och det är klibbigt och svettigt. Längtar tills jag får bada! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

ska bli kul o ses sen:D måste säga att våran realation är one of a kinde :D hihi men skulle inte byta ut den för att guld i världen <3



O du får ja tag på fågel så är det bäst för den att den flyger jädrit fort :P


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-07-03 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida